onsdag 15 juni 2011

Idag ska vi fira student och jag har hittat felet !!! Dagen räddad

Tjo ho !!!Nu har jag hittat felet som tydligen gjort att jag inte kunnat publicera så nu verkar det fungera perfekt
Jag gick in på inställningar -----globala inställningar, där var det förkryssat för "tidigare redigerare" jag ändra det till uppdaterad redigerare istället och nu funkar det
Vilken lycka!!
hade nästan tröttnat på blogger och en kort sekund fundrat på att lägga ner , men jag vet att jag hade saknat det och alla mina underbara bloggkamrater som ger så fina kommentarer Tack att ni finns!!

Igår kväll när jag var ute och gick så plocka jag denna härliga midsommarbukett, ja snart är det ju midsommar drygt en vecka till , tänk va har denna våren tagit vägen.
Nu är vi inne på sista skolveckan och ett sommarlov väntar och själv jobbar jag bara nästa vecka me sen är det dags för semester i drygt nästan 5 veckor, sen kommer allt att bli som vanligt igen
Om en vecka drar hela familjen till Kreta för att fira men först är det lite annat för ......
Idag ska vi fira...... min systers flicka tar studenten, vädret är väl inte det bästa , mulet och lite blåst, hoppas bara regnet håller sej borta
Presenterna inhandlade , nu fattas bara en blombukett
virkade en lite mindre tårta och brodera in hennes namn och årtal, men det syns inte mycket av på bilden
till kortet så virka jag en studenthatt

13 kommentarer:

  1. Nej du får bara inte sluta blogga som jag gjorde ett tag. Man ångrar sig fort.Bra att du kunde lösa problemet, ofta är det lättare än man tror. Kreta låter härligt, bada mycket och ladda batterierna.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en fin vecka på Kreta.

    SvaraRadera
  3. Jättefin blombukett och den virkade tårtan är för läcker, bra tips med att brodera in namnet. Trevlig semester.

    SvaraRadera
  4. Hoppas studenten blir lyckad, du är så duktig med ditt virkande.
    Önskar er en underbar vecka på Kreta.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tur att du hittade felet så du inte slutar att blogga!
    ... och vilken härlig bukett du plockat, jag får nog ge mig ut och leta lite blommor jag med, älskar vaser med vilda blommor :)
    Hoppas att studenterskan får en bra dag
    kram virkpia

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig sommarbukett!
    Trevliga present till en lycklig student!
    Ha en riktigt skön resa!

    SvaraRadera
  7. Visst är den tekniken underbar. Strunt samma, det var tur att du hittade felet så vi inte blev utan dej ibland bloggvännerna.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset, men jag har redan den inställningen och just nu funkar Blogger.
    Visst är det bra när vi kan hjälpa varandra när vi får problem.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni hade fint väder ... nyfiken blev jag allt när jag ser paketen ...! :)

    SvaraRadera
  10. Det är kul med studenter i sin omgivning, i år har vi inga som går ut!
    Kreta, det låter härligt, det!
    Bra att du har hittat ett sätta att göra inläggen på.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. kul present med tårtan :)

    SvaraRadera
  12. Hoppas ni hade fint väder på studenten! Men det brukar gå bra i alla fall. Har också haft lite krångel med Blogger men just nu verkar det funka och nä, man vill ju inte sluta blogga...

    SvaraRadera
  13. Visst är det trist när inte blogger fungerar som man vill. Jag skulle absolut inte vilja vara utan detta bloggliv även om tiden inte räcker till alla gånger den här årstiden.

    Kram Maidi

    SvaraRadera