onsdag 23 februari 2011

Sytt på blommor .......

Har för länge sen knypplat en korg som jag tidigare visat.......men jag har inte gjort något med den utan den har bara legat utan att bli inramad

är ju som alla vet inne i en liten blomperiod och kom på att varför inte sätta lite blommor i korgen
när jag gick och lärde mej och knyppla för många år sedan , 9 tror jag det är, så fick vi knyppla olika spetsar och av denna spets, sockerudd,


av den gjorde jag en blomma och sydde dit lite pärlor....

sydde fast de på korgen, nu är det bara att hitta en passande ram och bakgrund





6 kommentarer:

  1. Hej!

    Är så imponerad, vad påhittig du är!!! Vill kunna knyppla så här fina saker också. Jag går precis en knyppelkurs men har hittills bara lyckats åstadkomma en udd och stad :-)

    SvaraRadera
  2. Oj, så gulligt. Du har så mycket fina ideér.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gu så snyggt det blev. Attans vad duktig du är ;*)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Du är verkligen en konstnär! Ska du köpa Slöjdmagasinet i Kalmar, kanske? Det är till salu efter sommaren.

    SvaraRadera
  5. Fint blev det i korgen / Kram

    SvaraRadera
  6. Du är så påhittig! Det blev jättefint. Skönt att höra att det är mer än jag som gör fina arbeten och sen lägger dom i byrålådan. Trist men sant.

    SvaraRadera