onsdag 9 februari 2011

Besticketui.......

Under många år har min svärmor köpt silverbestick till mina barn alla bestick har bara legat i kartonger och för några år sedan köpte jag två besticketui , färdigsydda bara för mej att brodera.... kan nu fråga mej varför bara två kunde väl åtminstånne köpt tre så det blivit samma tyg ,...... nu går det inte att få tag på!!!!

Har iallafall sytt de två och får väl när jag kommer iväg till affären själv köpa något tyg som liknar det tyg jag har och sy så alla tre barnen får etui till sina bestick


Denna första ser lite bullig ut , men jag testa och lägga i alla gafflar

Brodera i Hildas initialer



3 kommentarer:

  1. Superfina!!! Du har många goda, fina strängar på din lyra. Ja visst är det samma mönster på fjärilen haha så roligt ju. På den där beskrivningen fanns två olika, var de så på din med? Hur som helst tycker jag den var lite lurig att virka. kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Skönt att ha silverbesticken samlade på ett bra ställe.
    Kram!

    SvaraRadera