tisdag 24 december 2013

24 December ............. tovad gran med julbelysning

 Ja så är julafton här
vår gran blev inte så tokig
även om Hilda tyckte den såg gles ut på bild
 
Hon firar sin julafton på Malaysia
är på utlands resa i hela 4 månader drygt ( har varit i Thailand, sen Australien, Nya Zeeland, Hawaii)
 
Det blir tomt här hemma men vi får försöka klara oss ändå
 
 
 
Har sytt en liten rosett till Lilla Signe som hon ska ha idag
 


Charlie fick en han också



 
ja nu kan man undra varför jag lagt in denna bilden????
 
Jo den har jag stoppat i

 
 
den tovade granen
 
HÄR hittar du mönstret
 
 
 
 
Nu önskar jag er alla en underbart härlig
GOD JUL
 
Jag hoppas att ni fortsätter att titta in
för jag har bestämt mej för att försöka
hålla bloggandet igång
och vara flitigare än jag varit de sista året.
 
Stort Tack till alla som fortsatt titta in även om jag inte visat mej så ofta här
 
Vi syns snart igen
 
 


6 kommentarer:

  1. Er gran är jättefin. Visst saknar man sina barn när de är ute på resor, men så roligt för dem att se sig om i världen. Jag kommer fortsätta att titta in till dig. Önskar dig en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  2. Jag fortsätter också titta in. Ska själv bli bättre på bloggandet.
    Ha en riktigt fin JUL!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt God Jul kramar Beijan

    SvaraRadera
  4. Båda granarna är jättefina men dina hundar är ju alldeles bedårande..
    Önskar dig nu ett riktigt Gott Nytt År..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Kikar in för att önska dig ett Gott Nytt År kram Beijan

    SvaraRadera
  6. Önskar Dig ett Gott Nytt År

    SvaraRadera