måndag 5 mars 2012

Nu har jag fått hänga in min handduk

Nu har jag äntligen fått hänga upp min gästhandduk , 
för idag blev min gästtoalett klart

min stick/tovade matta kom också på plats



Ända sedan vi gjorde i ordning vår andra toalett i höstas 
har jag tänkt att virka en sittdyna till korgstolen, 
men det har hela tiden kommit lite annat i vägen. 
Så idag blev den änligen klart 





Köket börjar snart bli klart, har i helgen kunnat laga mat ,så nu slipper man stå vid en tvåplatters kokplatta och laga mat , slippa stå ute på altanen med kokplattan när det ska stekas för att det inte ska osa allt för mycket här inne
I morgon ska det tapetseras och elektrikern ska göra det sista
kommer med lite bilder senare

9 kommentarer:

  1. WOW!!! Vad snyggt du fått till de o lila är allt en grann färg :) Jag måste ju kika tillbaka lite hihi
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ni snart är färdiga med köket. Det tar sin tid att få ordning.
    Dynan till korgstolen är så fin och naturligtvis i lila nyanser :).
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Ser jättefint ut. Hoppas vi får se fler bilder sen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev. jag gillar verkligen matten, så himla fin. Och korgstolen får ett riktigt lyft med sin fina nya dyna :)

    SvaraRadera
  5. Wow vad fint det blev.

    Ha de gott. Kram Birgit

    SvaraRadera
  6. Härligt att det snart är färdigt. Vad fint det blev i korgstolen, riktigt vårlikt.

    SvaraRadera
  7. Hei...så flott det blei!
    Herlige farver på handduker og matte, og stoldyna :)

    SvaraRadera
  8. Men vauv va fint!! Sittdynan va perfekt just för den stolen.. min syrra som älskar lila skulle få nippran!!! O gästtoan va ju fin ..mattan ser så himla fin ut.. hur gjorde du den??::o sen , va härligt med nytt kök.. kan förstå dej att man blir trött att stå ute o steka..hihi.. du har fått leka att du har vart scout.

    SvaraRadera