tisdag 17 januari 2012

Vinst gånger 2.................jag som aldrig vinner, ja ofta är det inte

 I går kom en paket till mej med posten
en vinst från Helena
Denna fina låg i paketen 
Tack kära Helena vad glad jag blev 


Idag var det dags för nästa vinst
som vanligt varje tisdag så går jag på stickcafe och varje gång är det lite lottdragning
Jag fick nr 13
och jag vann sista vinsten
en hemlig vinst 
och i påsen låg detta
självklart blev det en liten vinst på lotten också 
25 kr och självklart ska jag byta till en ny lott

Känns som 13 kommer att bli mitt lyckotal :)


Hade tänkt jag skulle gå tomhänt från stick cafet skulle bara ha min stickning med mej hem

men vad händer
............
detta hamna i min väska 
rea!!!!
kan man låta bli då , alltid bra att ha lite garn ifall man skulle bli arbetslös
bara 10 kr / nystan av det röda och blå!!!
det lila var det visserligen inget rea pris på ,men det var så snyggt så den åkte med av bara farten



3 kommentarer:

  1. Grattis till fina vinster och så vackert garn!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten och vilka fina garner som bara följde med hem.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Turgumma, fina vinster du vunnit. Jag vann ju också en fin tavla av Helena. Det går ju åt en del garn hos dig så mycket som du stickar, så jag tycker du ska köpa på dig när du hittar något du vill ha (fniss)
    Kram"

    SvaraRadera