lördag 21 januari 2012

Tänk vad en vecka går fort........

Tänk vad en vecka går fort .... för fort i bland 
idag har jag jobbat igen 
har varit en mulen och trist dag med lite regn och tom några snöflingor som sakta dinglat ner .....
men de smälte som vanligt lika snabbt när de nådde marken


Jag har denna veckan hunnit sticka klart något som jag började på att sticka för länge sen av ett garn som jag vann på stickcafet



kan kanske behövas nu med lite varmt om halsen om det ska bli kallare som de spått












7 kommentarer:

  1. Hos mig snöar det i eftermiddag/kväll, det är så fint ute.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Vi har fått snö hela dagen idag och en snöstorm också och snön ligger till min stor glädje kvar, det är både ljust och vackert ute!
    Fin sjal!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt med varma halsdukar nu. Här är det full vinter idag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fin halsduk med sköna färger!

    SvaraRadera
  5. Härlig halsduk du gjort och det behövs allt nånting runt halsen nu.. Här är det bitande kyla just nu och det värsta är väl att det blåser nästan jämt..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Så härlig halsduk du har gjort. Äntligen kunde jag kommentera hos dig ! Kram Eva

    SvaraRadera