måndag 16 januari 2012

Nu min "boa" klar..............

Idag har det kommit lite snö, men det smälte så fort det kom ner på marken, och igen är gladare än jag :)

Just nu har jag en veckas ledigt från jobbet , så härligt så dagen har jag tillbringat med att åka och lämna en massa saker till återvinning , har ju förut skrivit att jag håller på att rensa ut i mitt kök och på andra ställen me  för den delen , 
så skönt det är att bli av med grejer som bara står där och dammar och det bästa är att någon annan kanske får nytta av det jag inte vill ha.

Om en månad kommer den nya köks inredningen så hela helgen har vi  haft fullt upp att ta bort en del av både över och under skåp och flyttat ut det i tvättstugan istället, för där hade jag inte många skåp alls så de gamla jag hade åkte ut och de nya in 
och det blev bara sååååå bra , jag är jätte nöjd

så fick man en helt ny tvättstuga alldeles  gratis
nu undrar säkert några hur man kan slänga ut och kassera ett så fint kök!!!
ja på bild och långt håll ser det hur fint och fräscht ut som helst......
men absolut inte på nära håll 
sen har vi plockat ut de bästa och finaste skåpen




Idag blev min "boa " klar som jag börja med för ett tag sedan, 
ja så här blev den


det är ju lite speciellt att sticka med det där CanCan garnet men jag fick denna beskrivningen med hur man skulle göra


5 kommentarer:

  1. Lyxig tvättstuga! Min ligger i källaren, fuktigt o rått.....

    SvaraRadera
  2. Nu får du fint både i tvättstugan och köket. Blir det vita luckor i köket igen eller ....?
    Vi har beställt vårt kök från IKEA ikväll, de kommer den 27 januari. Ska också försöka rensa ur lite ur skåpen innan dess. Har rensat i vitrinskåpet i dag. Fyllde en banankartong med sånt som bara stått där i 15 år utan att jag använt det. Nu tar jag med det till loppis som vi har i vår kyrka 4 februari.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Den beskrivningen måste jag prova. Har ju inte fått till det med min andra beskrivning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj,oj så fin tvättstuga. För fin att användas. Vad bra att kunna använda skåpen från köket, blir spännande att se dom nya .Kan man verkligen sticka den halsduken, du är ju duktig med allt.

    SvaraRadera
  5. Vi måste renovera köket men på ngt sät händer alltid ngt mer akut och då får köket vänta ...
    Din boa blev jätte fin men själv förstår jag inte hur man gör, trots att jag sett beskrivningen :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera