fredag 10 juli 2015

Nu har vi börjat flytta in

Nu har vi börjat flytta in och möblera i vårt nya uterum
 
sytt kuddfodral till fåtöljer och soffa
mjuka och sköna tyckte lilla Elsa
 
 
 
 
 
 
 
syns inte så bra men det hänger ett svart hjärta i fönstret som man kan sätta ett värmeljus i
 
 
 
 
detta är egentligen ett fågelbad men tyckte det var fint att lägga lite blommor
i en liggande glasvas



porlande vatten är alltid rogivande att lyssna på
enligt fengshui
 
har länge önskat ej en fontän
så denna fick jag när jag fyllde år
 


 
 
detta bordet blev jag så förtjust i så det har blivit den plats jag ställt min fontän på
 
 
 
två små lins lusar till som kom med på bilden

 
ja så här är det nu
 
men om någon vecka
har det kanske kommit dit något nytt och något annat försvunnit
 
Önskar alla en skön helg


2 kommentarer:

  1. Men,,,,,så jättefint och roligt med nytt och fräscht, sånt muntrar upp och det var så fina färger och lilla vovven är ju för söt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fint uterum du har. Sicken söt liten vovve, jag smälter.

    SvaraRadera