lördag 28 april 2012

Jag har vunnit.......

Veckorna flyger iväg och sen jag var inne och skrev sist har jag vunnit två fina hemvävda dukar av Birgitta
så glad jag blev, för jag är inte bortskämd med att vinna 
och tänka sej den ena duken var med lila ränder


Som vanligt hinner jag inte sticka så mycket, inte något annat heller i handarbetsväg egentligen...... men när jag var iväg och deklarerade i fredags så hann  jag  med att sticka några uddar på min vita pyttipanna sjal, har ju stickat en svart förut , tänkte jag skulle ha en vit också.
Det är så roligt
HÄR hittar du mönstret


Ja det är ju lilla Charlie som tar den mesta tiden, kan undra hur lång tid det ska ta innan han blir helt rumsren . För nu är vi ute titt som tätt och jag litar inte en sekund på honom , men bättre har det blivit.

I tordags var vi på Valpkursen för första gången, 8 små/stora valpar  med deras mattar.....
så nu är det fullt upp med träning, sitta kunde han redan innan, har försök få honom till att lägga sej , men det har inte funkat så bra........och så igår Yes  !!!! nu lägger han sej när man säger Ligg
Nu ser vi fram emot nästa torsdag då vi får lära oss ngt nytt

Hoppas alla får en härlig helg, själv har jag en hel jobbar helg framför mej , får va glad att jag var ledig i går


5 kommentarer:

  1. Gratulerar till den fina vinsten!
    Och lilla vovven är ju så söt och dom blir rumsrena, dom blir det även om man inte tror det ibland!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten o himlars vad söt han är eran fina voffsing. Du har nåt på min blogg om du vill ha de =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt att vinna. Grattis!

    SvaraRadera
  4. Lilla sötnosen lär sig garanterat att säga till när han behöver gå ut. Jag misströstade med våran valp men som sagt till sist så...
    Vinsten måste varit menad till dig, jag menar lila och allt!

    SvaraRadera
  5. Åh, sötaste Charlie! Tar nog en cykeltur snart igen... Kram, Lena

    SvaraRadera