måndag 4 oktober 2010

Nytt till min paradhanddukshållare........

Virkade en spets med hjärtan som jag tänkte sätta på en handduk som jag vävde själv när jag gick på gymnasiet,........ många års sen är det ,

men jag jag aldrig använt dom ...... men varför ska de bara ligga där och aldrig användas


jag hade t.o.m broderat mina initialer på ,fast det stämmer ju inte nu ...... och handuken är vävd i gåsögon men det är svårt att se på bilden

Jag sydde en kanal på baksidan så jag kunde trä in pinnen och så sydde jag fast spetsen både där uppe och nere

va skönt då blev det lite användning av den handduken...... finns många fler i skåpet jag får väl plocka fram och använda dom som handdukar



1 kommentar:

  1. Så vackert hjärtmönster du virkat, klart du ska använda dina fina handdukar.

    SvaraRadera