söndag 31 oktober 2010

Hittat en härlig garnaffär

Hitta igår en affär i varuhuset Pub i Stockholm en garnaffär med lite annorlunda garner. Affären hette Happycolor. Åker någon till Stockholm tycker jag verkligen man ska gå dit..........,.....detta garnet köpte jag om man inte kan se det på bilden så är det som ett melerat band


Två bilder från affären


De har en hemsida på nätet men jag har inte tittat på den än men adressen är iallafall www.happycolor .se


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Lyckliga Du, blir spännande se vad du gör med garnet. Nu ska jag kika in på happycolor.

    SvaraRadera
  2. Det var ett spännande garn. Ska till Stockholm om 2 veckor så jag önskar att tiden räcker till ett besök i butiken. Ska kika in på happycolor snart så jag vet vad som väntar.

    Ha de gott.

    SvaraRadera
  3. Ville bara säga tack för kommentar hos mig, och ha en trevlig kväll du med. Min dotter fyller 30 år idag så det blir tårtkalas ikväll.

    SvaraRadera