fredag 13 juli 2012

En vecka kvar, sen är tyvärr semestern slut

Nu har jag bara 1 veckas semester kvar av 5 ½ vecka , tänk va tiden går fort
så nästa vecka får man väl mentalt förbereda sej på att det blir till att börja jobba igen

Har alltid önskat mej en målad brevlåda,
och när jag nu fyllde år för några veckor sen fick jag en
så glad jag blev och en blå också



passar ju perfekt till mitt hus


Det går lite trögt med handarbete men så är det när det är sommar 
men har i alla fall denna på gång
bilden blev allt dålig


en liten bit är jag på väg  i allafall


7 kommentarer:

  1. Vad kul när man får det man önskar o fin var den också. O vilken underbar tröja den kommer att bli jätte fin. Din stackar börja jobba lider med dig. Njut av dom sista dagarna med lugn kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Superfin brevlåda! Tänk att semestern alltid har en förmåga att försvinna fort. Hoppas att du har haft det bra trots vädret.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  3. Vilken brevlåda! Säger jag avundsjukt som bara har en i grön plast...
    Fortsätter vädret som det gjort hittills så är nog din tröja snart klar för ute vill man ju knappt vara. Men jag beställer härmed solsken och värme varje återstående semesterdag till dig!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin brevlåda! Grattis i efterhand.
    Trist ær det nær semestern nærmar sej slutet men då får man tænka på allt skoj som førhoppningsvis hænt.
    Ha en skøn sista vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin postlåda!!Grattis. Oj va tiden går fort för ni som har semester.. jag har ingen semester i år..Hoppas på nån dag sen i höst..vi får se..

    SvaraRadera
  6. Din virkning ser intressant ut och kommer säkert att bli bra! Och postlådan var jättefin. Jag har min sista semesterdag idag, så tidig är våran tidiga period!

    SvaraRadera
  7. Vilken ljuvlig sommartunika du virkar. Blir jättefin!

    SvaraRadera