onsdag 11 augusti 2010

Nej nu kan jag inte "hia" mej längre......

Nej nu kan jag inte "hia" mej längre utan nu åker tomten fram. (Om någon undrar vad "hia" betyder så betyder det "hålla", ett smålandskt uttryck

För några månader sen skrev jag ju att jag var i amla Linköping och köpte två små tomtar som jag skulle knyppla, det är Ulla Fagerlin som varje år ger ut en ny tomte och jag har nog nästan alla hennes tomtar.

Ulla börjar nu bli till åren så i år blir det kanske inte någon tomte , men vi får se..........men jag inhandlade iallafall de två senaste tomtarna som jag inte hade

Har fortfarande semester nästa vecka med ,hade inte tänkt att jag skulle börja på att knyppla dom än men .......det börjar kännas som höst , kvällarna mörknar tidigt och då blev jag så sugen på knyppling igen....



Denna tomten är en backhoppare......



1 kommentar:

  1. Jättesöt tomte. Nu ska jag beställa ett julbroderi från Vartofta garn & Textil AB.
    I eftermiddag bär det i väg till blåbärsskogen.

    SvaraRadera