lördag 20 november 2010

Lite utlottning på gång.....

Igår kväll blev det en knypplad tomte till ....

Det börjar närma sej jul och advent och jag börjar närma mej 5000 besökare snart och det firar jag med några utlottningar

först ut denna lilla tomte, jag monterar den inte för den som vinner får göra som man vill antingen hänga i ett snöre eller sätta ram runt


ge en liten kommentar om du är intresserad så är du med i utlottningen, lägger du in en länk på din sida får du dubbelchans till vinst, (skriv det isåfall så jag vet)

Den 3 december är det dragning.....


Har du ingen egen blogg går det bra att skriva sin mejladress så jag kan nå dej om du vinner
Lycka till alla

16 kommentarer:

  1. Är med så klart men vet tyvärr inte hur man länkar.

    SvaraRadera
  2. Klart att jag vill vara med i utlottningen av denna fina Tomte. Har inte heller lärt mig att länka. Så 1 lott blir det för min del.
    Ha de gott

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte heller länka, men är med i utlottningen för det . 1 lott.

    SvaraRadera
  4. Jag försöker mej på att lägga in en länk, kolla gärna om en stund!

    SvaraRadera
  5. Kan jag också vara med i utlottningen?

    Kram, Lena

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med i din utlottning. Jag kan heller inte länka. 1 lott.

    SvaraRadera
  7. Ännu en söt tomte! Vilka flinka och skickliga fingrar du har! Naturligtvis vill jag vara med på utlottningen - grattis till snart 5000 besökare! Har också länkat från min blogg.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Visst vill jag vara med att tävla om din tomte.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkat till dig från min blogg.
    Gunila

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med i utlottningen.Älskar dina knypplade tomtar/kram anette

    SvaraRadera
  11. Hej !! Hittade hit via Maria. Och jag säger bara WOW vad mycket trevligt att titta på i din blogg. Kikade på virksidorna eftersom det är det jag mest håller på med. Har aldrig knypplat, men det är ju så fint. Har en knypplad tupp på en tavla . Vill gärna vara med i utlottningen och jag länkar på högersidan i min blogg. Ha det gott ! // Eva

    SvaraRadera
  12. Klart jag vill vara med o vinna din jättefina tomte =) Jag har länkat oxå ;*) kram

    SvaraRadera
  13. Nämen så söt! Den skulle jag vilja julpynta med nu i jul :D

    SvaraRadera
  14. Jättesöt, klart jag vill vara med i utlottningen.
    marie.thelander@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Din knypplade tomte är jättefin, den vill jag gärna vara med och tävla om! Länkar från min sida.

    SvaraRadera
  16. En så jättefin tomte vill jag förstås gärna ha. Här skulle han få ett gott hem. Är gärna med i utlottningen, två lotter, tack, har länkat i högra sidpanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvaraRadera