torsdag 17 november 2016

Vad jag letat o äntligen hittat

För många år sedan sticka jag en tjock tröja med mönster till mej och en till min syster . Jag har min kvar och för nga år sen lade min dotter beslag på den för hon tyckte den var så skön

Hur ofta är de inte så att barnen lägger beslag på de man har ?? De säger jag lånar .... och sen ser man inte den på ett tag eller aldrig

Min tanke var att eftersom jag hade mönstret så tänkte jag sticka en ny till henne så jag får ha min i fred 

Men va jag har letat och letat .........hitta ingenstans 

Å nu för en vecka sen .... så hitta jag ...vilken lycka 

Garn inhandlat och nu har jag börjat sticka 



1 kommentar:

  1. Den ser jätteskön ut. Vi får se om du får tillbaka din "gamla" eller du får ta den nystickade.
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera