söndag 24 april 2016

Gör klart sånt som legat länge

Är de fler än jag som börjar på en massa saker ,
som sen blir de liggande.
Vissa blir till slut klara och vissa blir som sagt liggande 

Jag har bestämt att nu måste den ofärdiga högen minska ,
för varje sak som blir klar så känns de så bra 

Har redan hunnit med några stycken 
Och fler ska de bli 



De 2 rosa dukarna prova jag för första gången att sy engelskt broderi 
Ljusmachetterna i frivoliteter är nu stärkta
Reflexvästen till min lilla Signe är nu klar i god tid till hösten 
2 broderade dukar klara 


Väska har jag för längesen stickat o tovat men nu är den helt klar


 Nu broderar jag en duk som också legat länge ena halvan klar och den andra är på gång 










1 kommentar:

  1. Jag gör fktiskt klart mina projekt innan jag startar upp något nytt.
    Så mycket fint du hade liggandes i dina gömmor. Nu blir allt klart på en gång.
    Heja dig!
    Kram!

    SvaraRadera