torsdag 28 januari 2010

Äntligen har jag fått ett eget syrum

Startar den här lilla sidan och hoppas att ni som läser den ska tycka om den.....
Har alltid varit intresserad av att handarbeta och har under åren lärt mej lite olika teknikar, jag broderar, stickar, virkar ,knypplar, slår frivoliteter, väver bildväv , syr på maskin mm.

I många år nu har jag önskat mej ett eget syrum men vi har aldrig haft något rum över antigen har vi haft för litet hus eller varit för stor familj,... men innan jul flytta min äldsta och då äntligen fick jag ett eget rum kombinerat gästrum...







Gardinen jag hängt upp är ett lakan som jag fick av min svärmor ,hon hade lagt in en bård i frivolitet och då kom jag på iden att göra många stjärnor i frivolitet och sy in och så här blev resultatet......Det är synd att saker bara ligger i garderober och aldrig andvänds, nu kom den här iallafall till nytta








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar